EI4B MOTONAUTICS

PROJECTE D'ANTONI TÀPIES


Aquesta setmana dins del projecte de Tàpies, hem treballat les textures i hem fet un mural amb peus i mans.

Hem mostrat un seguit d’imatges amb superfícies i textures diferents que hem trobat a l’escola. Per equips els nens i nenes han fet una descoberta dels espais de l’escola sota un nou punt de vista.

Per “caçar” les textures hem creat finestres per jugar a emmarcar els detalls de les superfícies que els interessen. També han fet fotos amb l’Ipad de totes les textures que han trobat ii desprès les hem mostrat a l’aula. 

Hem fet un mural col.lectiu sobre paper d’ambalar. Un retrat simbòlic de la classe. Una empremta del peu i la ma de cada alumne, utilitzant també alguns símbols d'en Tàpies.


clica sobre la imatge per veure'n més




Aquesta setmana per equips hem sortit al pati a recollir diferents materials com pedres, pals, sorra...i una vegada a classe ho hem col.locat en una safata fent una composició natural. “el nostre Jardí” que podem anar modificant al llarg dels dies.

En una altre sessió hem fet una composició amb materials naturals i hi hem pintat les nostres inicials tal com feia en Tàpies.



clica sobre la imatge per veure'n més


En aquesta sessió hem après a identificar els diferents tipus de materials que utilitzava aquest artista, com llana, pedres, troncs, petxines... Hem deixat que els nens i nenes ho puguin tocar, observar, olorar i escoltar, tot anomenant les seves qualitats, aspre-suau, dur-tou, quin pesa més, de quin color és...

Després, hem tocat els objectes, sense veurel's per endevinar que era cada cosa, tot reconeixent els diferents materials per les seves qualitats tàctils.

clica sobre la imatge per veure'n més




CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC







PROJECTE NADAL

Aquests dies, els nens i nenes d’EI4, hem estat fent diferents activitats relacionades amb el Nadal. Hem pogut endinsar-nos en les festes, tradicions i costums d’aquestes dates assenyalades del nostre país. Teniem molt clar que el producte final seria el vídeo de la cançó i el poema de Nadal, ja que aquest any no l’hem pogut celebrar en directe. A continuació podreu veure un recull d’imatges de les sessions que hem dut a terme.

cliqueu sobre la foto per veure'n més










Els nens i nenes d’EI4 hem fet una manualitat de plàstica referent a la tardor. Primer vam dividir una fulla en diferents espais i hi vam fer grafismes amb retoladors. Després, amb cura i a poc a poc, la vam punxar utilitzant la felpa i el punxó. Per últim vam fer un fons amb aquarel·les dels colors de la tardor. Ens han quedat unes fulles ben boniques i elaborades!

CLICA SOBRE LA IMATGE PER VEURE'N MÉS FOTOS



 PROJECTE MOTONÀUTICA

Els nens i nenes de la classe dels Motonàutics continuem treballant amb el projecte sobre el nostre esport. Aquesta setmana hem buscat informació sobre quan medeix una moto d’aigua, i quan pesa. Després hem medit a uns quants nens/es (amb una cinta mètrica) i hem comparat quin número de nens/es necessitem per arribar a la mateixa mida que una moto d’aigua. Amb el pes hem seguit la mateixa dinàmica i hem descobert que necessitem a 10 nens/es de la classe per pesar el mateix que pesa una moto d’aigua. Hem arribat a la conclusió de que les motos d’aigua són moooolt grans i pesen un munt!! La propera sessió serà donar color a les motos d’aigua de “l’Elsa i del Mariano”!! Som-hi…!


SURA O S’ENFONSA?

Aquesta setmana hem parlat de com pot ser que la moto d’aigua no s’enfonsi. Per això hem fet un experiment per comprovar-ho. Primer de tot, per equips, hem fet hipòtesis sobre si diferents materials surarien o s’enfonsarien. Després ho hem comprovat tirant d’un a un els objectes dins d’una palangana d’aigua. Finalment hem comparat el què havíem pensat que passaria, amb el què ha passat realment.

CLICA SOBRE LA IMATGE PER VEURE'N MÉS FOTOS


COM VAN VESTITS ELS MOTONÀUTICS?

Per poder comprovar amb quin tipus de teixits han d’anar els Motonàutics, hem anat al pati i hem descobert què passa quan submergim diferents tipus de roba a l’aigua (xandall, banyador i tratge de neoprè). Hem descobert amb quins teixits ens mullàvem i amb quins no. 

També vam triar els noms dels nostres ninots motonàutics. Vam fer una votació, i els noms guanyadors van ser: Mariano i Elsa!! Finalment, els hem vestit entre tots/es. El Mariano amb banyador i l’Elsa neoprè.


CLICA SOBRE LA IMATGE PER VEURE'N MÉS FOTOS




Cap comentari:

Publica un comentari

pots deixar aquí el teu comentari