EI3B ATLETES

                                         

PROJECTE LA SERP


Aquesta setmana els atletes ens hem començat a fixar en com són les serps observant les imatges que hem portat a l’escola, i així entre tots hem anat dibuixant i pintant la serp que hem penjat a la classe. 

Hem vist per exemple que no tenen potes, que tenen una llengua molt estranya dividida en dos, no els hem trobat orelles i també que segons la forma que tenen a l’ull són verinoses o no…

Hem observat de quins colors poden ser i després fent una votació hem decidit de quin color pintavem la nostra. I també amb una votació li hem buscat un nom, que ha resultat ser “Serpenteta”  

També ens hem fixat en com es mouen i al gimnàs ho hem practicat.


clica sobre la imatge per veure'n més


Aquesta setmana els atletes hem començat nou projecte!

Partint d’una conversa sobre els animals, cadascú ha fet un dibuix de l’animal que voldria que sortís escollit.

Després hem apuntat tots els animals a la pissarra, hem fet una votació i ha guanyat… la Serp!!

També hem fet una conversa sobre les coses que sabem de les serps i de quines voldrem aprendre’n més.


clica sobre la imatge per veure'n més









================================================


PROJECTE D'ANTONI TÀPIES


Aquesta setmana dins del projecte de Tàpies, hem treballat les textures i hem fet un mural amb peus i mans.

Hem mostrat un seguit d’imatges amb superfícies i textures diferents que hem trobat a l’escola. Per equips els nens i nenes han fet una descoberta dels espais de l’escola sota un nou punt de vista.

Per “caçar” les textures hem creat finestres per jugar a emmarcar els detalls de les superfícies que els interessen. També han fet fotos amb l’Ipad de totes les textures que han trobat ii desprès les hem mostrat a l’aula. 

Hem fet un mural col.lectiu sobre paper d’ambalar. Un retrat simbòlic de la classe. Una empremta del peu i la ma de cada alumne, utilitzant també alguns símbols d'en Tàpies.

clica sobre la imatge per veure'n més





Aquesta setmana per equips hem sortit al pati a recollir diferents materials com pedres, pals, sorra...i una vegada a classe ho hem col.locat en una safata fent una composició natural. “el nostre Jardí” que podem anar modificant al llarg dels dies.

En una altre sessió hem fet una composició amb materials naturals i hi hem pintat les nostres inicials tal com feia en Tàpies.


clica sobre la imatge per veure'n més

clica sobre la imatge per veure'n més



En aquesta sessió hem après a identificar els diferents tipus de materials que utilitzava aquest artista, com llana, pedres, troncs, petxines... Hem deixat que els nens i nenes ho puguin tocar, observar, olorar i escoltar, tot anomenant les seves qualitats, aspre-suau, dur-tou, quin pesa més, de quin color és...

Després, hem tocat els objectes, sense veurel's per endevinar que era cada cosa, tot reconeixent els diferents materials per les seves qualitats tàctils.

clica sobre la imatge per veure'n més




CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC









 PROJECTE EL NADAL


Al llarg d’aquest projecte hem fet un repàs a les principals tradicions d’aquesta època de l’any.

Vam començar preparant la nostra caseta per al calendari d’advent. Després d’explicar el conte de “Les festes de Nadal”, vam fer un arbre de Nadal amb els seus guarniments per decorar la classe, a continuació vam explicar un conte del Tió i cadascú va decorar el seu tió, també vam explicar un conte sobre els Reis i vam transformar la nostra mà amb pintura en el rei que vam voler, i vam decorar el sobre per endur-nos les feines del trimestre amb unes llumetes nadalenques. 

Per acabar també hem après un poema i una cançó per a l’actuació de Nadal.


cliqueu sobre la imatge si voleu veure'n més







 PROJECTE ATLETISME


Les últimes setmanes “Els Atletes”, hem buscat informació sobre on fan les curses els atletes i també hem vist uns vídeos de curses on ens hem fixat en com són les pistes d’atletisme i en com fan la sortida d’inici de la cursa.

Un cop vem tenir clar el que necessiten dur i on han d’anar els atletes per fer una cursa, vem decidir acabar el nostre projecte fent una cursa a la pista vermella del pati dels grans. 

Vem preparar un dorsal i al gimnàs vem practicar les postures per fer la sortida. 

El dia de la cursa vem marcar les línies al terra de la pista simulant una pista d’atletisme, ens vem posar el dorsal i cap a fer la cursa!!

clica sobre la imatge per veure'n més

La Tardor

Després de sortir al pati a observar i recollir elements de la tardor, els Atletes hem fet un mural pintant amb colors de la tardor i després hi hem enganxat les fulles, tronquets, cargols… que vam trobar. Després també hem pintat les lletres que necessitem per fer el títol de TARDOR.

Hem fet una conversa amb les imatges que van dur de casa i les hem aprofitat per penjar-les a la classe.

I per acabar també hem practicat el traç fent línies verticals amb pinzell i pintura de colors de la tardor.


clica sobre la imatge per veure'n més


 PROJECTE ATLETISME

Els atletes aquestes últimes setmanes hem seguit treballant en el projecte que dóna nom a la nostra classe.

Hem pintat unes lletres per fer el nom d’”Atletes”, hem discriminat imatges d’atletes de les d’altres esportistes com els futbolistes, els esquiadors o els ciclistes… 

També hem pintat un o una atleta segons si som nens o nenes i després els hem aprofitat per treballar les seriacions.

I per acabar, hem descobert què necessiten els atletes per anar a fer les carreres: unes bambes, uns pantalons curts, una samarreta de màniga curta i un dorsal; i n’hem fet un mural.

clica sobre la imatge per veure'n més









Cap comentari:

Publica un comentari

pots deixar aquí el teu comentari