EI3A ESQUIADORS

PROJECTE LA PRIMAVERA

9a setmana

Aquesta setmana hem acabat el projecte de la primavera.

Hem gravat el poema i la cançó que hem estat aprenent tots aquests dies.

Ho hem fet molt i molt bé!



8a setmana

Aquesta setmana el grup de les formigues ens han explicat tot el que heu parlat a casa sobre el seu insecte.

Hem buscat informació i hem enganxat les fotos al mural de la classe.

7a setmana

Durant les dues últimes setmanes el grup de les marietes i el grup dels cucs, ens han explicat tot el que heu parlat a casa sobre el seu insecte, després entre tots hem buscat més informació i hem buscat imatges per posar-les al mural.

clica sobre la imatge per veure'n més




6a setmana

El grup de les papallones i el grup de les abelles, ens han explicat tot el que heu parlat a casa sobre el seu insecte, després entre tots hem buscat més informació i hem buscat imatges per posar-les al mural.


clica sobre la imatge per veure'n més


5a setmana

Desde fa uns dies hem estat observant que les flors que tenim a la classe s’estan pansint i fins i tot una s’ha mort.

Sabiem que les plantes necessitaven la terra que ja la tenien, l’aigua que els hem donat regant i la llum del sol. Desde de parlar-ne hem arribat a la conclusió que potser a la classe no els arriba prou llum i per això s’estan pansint.

Per tant hem decidit anar-les a plantar al nostre pati que així tindran més llum, i anirem observant a veure què els passa.


clica sobre la imatge per veure'n més


4a setmana

Aquesta setmana hem pintat un sol per al nostre mural.

Cadascú ha fet l’insecte que va escollir i també l’hem posat al mural.

I hem acabat la setmana fent una excursió pel pati gran per poder observar insectes i flors. Els esquiadors hem vist moltes flors, formigues, abelles i una marieta. Un altre dia sortirem a veure si trobem cucs i papallones!


clica sobre la imatge per veure'n més



3a setmana

Aquesta setmana hem decorat els vidres de les finestres de la nostra classe.

Hem pintat uns ocellets amb ceres i després aigualides per a fer barreges de colors i uns núvols molt divertits.

També hem seguit parlant dels insectes i hem escollit l’animal que voldrem fer per el mural de la primavera que tenim a la classe.

clica sobre la imatge per veure'n més




2a setmana

Al llarg d’aquesta setmana hem realitzat diferents activitats per celebrar Sant Jordi:

. Les mestres ens han fet una representació de la llegenda de Sant Jordi

. Hem fet un punt de llibre representant el drac de Sant Jordi amb pintura de dits i gomets

. Hem escollit i pintat una corona o un escut per després fer el joc de les princeses i els cavallers, on els cavallers havien de salvar les princeses de ser menjades pel drac

. Hem fet una rosa amb plastilina

. Hem cantat i ballat cançons de Sant Jordi

. I hem acabat la setmana ensenyant als companys els contes que vam portar de casa

clica sobre la imatge per veure'n més



1a setmana

Els esquiadors hem començat projecte nou, la Primavera!

Hem començat veient un conte i després hem fet una conversa sobre tot el que explicava el conte i el que sabem nosaltres de la Primavera i què hi passa. Hem dit que fa més calor, que surten “bitxos”, que surten flors...

També hem començat un mural pintant un prat verd amb rodets i després hi hem estampat flors, hem vist com s’escriu primavera i en parelles n’hem pintat les lletres. 

Hem parlat de les parts de les plantes i les flors, n’hem vist vídeos i també hem observat, tocat i classificat tres plantes que ara tenim a la classe.


clica sobre la imatge per veure'n més




^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



PROJECTE LA GIRAFA


5a setmana

Aquesta setmana acabem el projecte de la girafa fent una manualitat amb uns tubs de cartró.

I gravem el poema i la cançó que hem après de la girafa.

Mireu que bé ho fem!

clica sobre la imatge per veure'n més


4a setmana

Els esquiadors hem comparat com són les girafes amb com som nosaltres. Hem vist parts que tenim diferents com les potes, la pell, el nas…  parts que nosaltres tenim i les girafes no com les cames i els braços, i parts que tenen les girafes i nosaltres no com la cua o un coll molt llarg…

També hem descobert que les girafes són l’animal més alt del món. Ens hem mesurat i hem vist que el seu coll és llarg com tres de nosaltres.

Al gimnàs hem jugat a mirar com són d’altes les girafes.

I per acabar també hem vist un vídeo per saber on viuen les girafes, a la Sabana!


clica sobre la imatge per veure'n més


3a setmana

Aquesta setmana els esquiadors hem parlat sobre què mengen les girafes, hem vist que són herbívores i ho hem comparat amb el que mengem nosaltres i n’hem fet un mural.

També estem aprenent un poema i una cançó de la girafa que podreu veure un vídeo al final del projecte.


clica sobre la imatge per veure'n més

2a setmana

Aquesta setmana els esquiadors ens hem començat a fixar en com són les girafes observant les imatges que hem portat a l’escola, i així entre tots hem anat dibuixant i pintant la girafa que hem penjat a la classe. 

Hem vist per exemple que tenen 4 potes,un coll molt llarg, dues banyes, moltes taques...

I també amb una votació li hem buscat un nom, que ha resultat ser “Taquetes”.  

Mireu que bonica en ha quedat!


clica sobre la imatge per veure'n més



1a setmana

Aquesta setmana, els esquiadors hem començat nou projecte!

Partint d’una conversa sobre els animals, cadascú ha fet un dibuix de l’animal que voldria que sortís escollit.

Després hem apuntat tots els animals a la pissarra, hem fet una votació i ha guanyat… la GIRAFA!!!

També hem fet una conversa sobre les coses que sabem de les girafes i de quines voldrem aprendre’n més.

clica sobre la imatge per veure'n més


================================================


PROJECTE D'ANTONI TÀPIES


Aquesta setmana dins del projecte de Tàpies, hem treballat les textures i hem fet un mural amb peus i mans.

Hem mostrat un seguit d’imatges amb superfícies i textures diferents que hem trobat a l’escola. Per equips els nens i nenes han fet una descoberta dels espais de l’escola sota un nou punt de vista.

Per “caçar” les textures hem creat finestres per jugar a emmarcar els detalls de les superfícies que els interessen. També han fet fotos amb l’Ipad de totes les textures que han trobat ii desprès les hem mostrat a l’aula. 

Hem fet un mural col.lectiu sobre paper d’ambalar. Un retrat simbòlic de la classe. Una empremta del peu i la ma de cada alumne, utilitzant també alguns símbols d'en Tàpies.

clica sobre la imatge per veure'n més





Aquesta setmana per equips hem sortit al pati a recollir diferents materials com pedres, pals, sorra...i una vegada a classe ho hem col.locat en una safata fent una composició natural. “el nostre Jardí” que podem anar modificant al llarg dels dies.

En una altre sessió hem fet una composició amb materials naturals i hi hem pintat les nostres inicials tal com feia en Tàpies.


clica sobre la imatge per veure'n més



En aquesta sessió hem après a identificar els diferents tipus de materials que utilitzava aquest artista, com llana, pedres, troncs, petxines... Hem deixat que els nens i nenes ho puguin tocar, observar, olorar i escoltar, tot anomenant les seves qualitats, aspre-suau, dur-tou, quin pesa més, de quin color és...

Després, hem tocat els objectes, sense veurel's per endevinar que era cada cosa, tot reconeixent els diferents materials per les seves qualitats tàctils.

clica sobre la imatge per veure'n més




CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC








PROJECTE NADAL


Al llarg d’aquest projecte hem fet un repàs a les principals tradicions d’aquesta època de l’any.

Vam començar preparant la nostra caseta per al calendari d’advent. Després d’explicar el conte de “Les festes de Nadal”, vam fer un arbre de Nadal amb els seus guarniments per decorar la classe, a continuació vam explicar un conte del Tió i cadascú va decorar el seu tió, també vam explicar un conte sobre els Reis i vam transformar la nostra mà amb pintura en el rei que vam voler, i vam decorar el sobre per endur-nos les feines del trimestre amb unes llumetes nadalenques. 

Per acabar també hem après un poema i una cançó per a l’actuació de Nadal.



Cliqueu sobre la imatge si voleu veure'n més
















Aquestes últimes setmanes hem buscat informació d’on esquien els esquiadors.
Hem vist uns vídeos d’esquiadors baixant per les pistes i també d’alguns esquiadors que fan salts.
Hem acabat el projecte anant al pati gran a esquiar a una baixada i a fer salts d’esquí a la muntanyeta, ens hem posat el nostre forfait!
clica sobre la imatge per veure'n més



La Tardor
Després de sortir al pati a observar i recollir elements de la tardor, els Esquiadors hem fet un mural pintant amb colors de la tardor i després hi hem enganxat les fulles, tronquets i pinyes que vam trobar. Després també hem pintat les lletres que necessitem per fer el títol de TARDOR.
Hem fet una conversa amb les imatges que van dur de casa i les hem aprofitat per penjar-les a la classe.
I per acabar també hem practicat el traç fent línies verticals amb pinzell i pintura de colors de la tardor.

clica sobre la imatge per veure'n més
 PROJECTE L'ESQUÍ

Els esquiadors aquestes últimes setmanes hem seguit treballant en el projecte que dóna nom a la nostra classe.

Hem pintat unes lletres per fer el nom d’esquiadors, hem discriminat imatges d’esquiadors de les d’altres esportistes com els futbolistes, els atletes o els ciclistes… 

També hem pintat un o una esquiadora segons si som nens o nenes i després els hem aprofitat per treballar les seriacions.

I per acabar, hem descobert què necessiten els esquiadors per anar a esquiar; botes, pantalons,guants, anorac i casc i n’hem fet un mural.


clica sobre la imatge per veure'n més









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

pots deixar aquí el teu comentari