EI3A ESQUIADORS


PROJECTE LA GIRAFA


Aquesta setmana els esquiadors ens hem començat a fixar en com són les girafes observant les imatges que hem portat a l’escola, i així entre tots hem anat dibuixant i pintant la girafa que hem penjat a la classe. 

Hem vist per exemple que tenen 4 potes,un coll molt llarg, dues banyes, moltes taques...

I també amb una votació li hem buscat un nom, que ha resultat ser “Taquetes”.  

Mireu que bonica en ha quedat!


clica sobre la imatge per veure'n més



Aquesta setmana, els esquiadors hem començat nou projecte!

Partint d’una conversa sobre els animals, cadascú ha fet un dibuix de l’animal que voldria que sortís escollit.

Després hem apuntat tots els animals a la pissarra, hem fet una votació i ha guanyat… la GIRAFA!!!

També hem fet una conversa sobre les coses que sabem de les girafes i de quines voldrem aprendre’n més.

clica sobre la imatge per veure'n més


================================================


PROJECTE D'ANTONI TÀPIES


Aquesta setmana dins del projecte de Tàpies, hem treballat les textures i hem fet un mural amb peus i mans.

Hem mostrat un seguit d’imatges amb superfícies i textures diferents que hem trobat a l’escola. Per equips els nens i nenes han fet una descoberta dels espais de l’escola sota un nou punt de vista.

Per “caçar” les textures hem creat finestres per jugar a emmarcar els detalls de les superfícies que els interessen. També han fet fotos amb l’Ipad de totes les textures que han trobat ii desprès les hem mostrat a l’aula. 

Hem fet un mural col.lectiu sobre paper d’ambalar. Un retrat simbòlic de la classe. Una empremta del peu i la ma de cada alumne, utilitzant també alguns símbols d'en Tàpies.

clica sobre la imatge per veure'n més





Aquesta setmana per equips hem sortit al pati a recollir diferents materials com pedres, pals, sorra...i una vegada a classe ho hem col.locat en una safata fent una composició natural. “el nostre Jardí” que podem anar modificant al llarg dels dies.

En una altre sessió hem fet una composició amb materials naturals i hi hem pintat les nostres inicials tal com feia en Tàpies.


clica sobre la imatge per veure'n més



En aquesta sessió hem après a identificar els diferents tipus de materials que utilitzava aquest artista, com llana, pedres, troncs, petxines... Hem deixat que els nens i nenes ho puguin tocar, observar, olorar i escoltar, tot anomenant les seves qualitats, aspre-suau, dur-tou, quin pesa més, de quin color és...

Després, hem tocat els objectes, sense veurel's per endevinar que era cada cosa, tot reconeixent els diferents materials per les seves qualitats tàctils.

clica sobre la imatge per veure'n més




CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC








PROJECTE NADAL


Al llarg d’aquest projecte hem fet un repàs a les principals tradicions d’aquesta època de l’any.

Vam començar preparant la nostra caseta per al calendari d’advent. Després d’explicar el conte de “Les festes de Nadal”, vam fer un arbre de Nadal amb els seus guarniments per decorar la classe, a continuació vam explicar un conte del Tió i cadascú va decorar el seu tió, també vam explicar un conte sobre els Reis i vam transformar la nostra mà amb pintura en el rei que vam voler, i vam decorar el sobre per endur-nos les feines del trimestre amb unes llumetes nadalenques. 

Per acabar també hem après un poema i una cançó per a l’actuació de Nadal.



Cliqueu sobre la imatge si voleu veure'n més
















Aquestes últimes setmanes hem buscat informació d’on esquien els esquiadors.
Hem vist uns vídeos d’esquiadors baixant per les pistes i també d’alguns esquiadors que fan salts.
Hem acabat el projecte anant al pati gran a esquiar a una baixada i a fer salts d’esquí a la muntanyeta, ens hem posat el nostre forfait!
clica sobre la imatge per veure'n més



La Tardor
Després de sortir al pati a observar i recollir elements de la tardor, els Esquiadors hem fet un mural pintant amb colors de la tardor i després hi hem enganxat les fulles, tronquets i pinyes que vam trobar. Després també hem pintat les lletres que necessitem per fer el títol de TARDOR.
Hem fet una conversa amb les imatges que van dur de casa i les hem aprofitat per penjar-les a la classe.
I per acabar també hem practicat el traç fent línies verticals amb pinzell i pintura de colors de la tardor.

clica sobre la imatge per veure'n més
 PROJECTE L'ESQUÍ

Els esquiadors aquestes últimes setmanes hem seguit treballant en el projecte que dóna nom a la nostra classe.

Hem pintat unes lletres per fer el nom d’esquiadors, hem discriminat imatges d’esquiadors de les d’altres esportistes com els futbolistes, els atletes o els ciclistes… 

També hem pintat un o una esquiadora segons si som nens o nenes i després els hem aprofitat per treballar les seriacions.

I per acabar, hem descobert què necessiten els esquiadors per anar a esquiar; botes, pantalons,guants, anorac i casc i n’hem fet un mural.


clica sobre la imatge per veure'n més









Cap comentari:

Publica un comentari

pots deixar aquí el teu comentari